Svadobné oznámenia L & D

7/26/2019 01:00:00 PM

Svadobné oznámenia - podľa môjho názoru jedna z najdôležitejších vecí, na ktorej si treba dať záležať pri plánovaní svadby. Prostredníctvom nich dávate vedieť svojej rodine a priateľom, že vám na nich záleží a chceli by ste, aby sa zúčastnili vášho veľkého dňa. Dnes mám pre vás ukážku svadobných tlačovín, ktoré som robila pre Lucku a Davida. :)

Snúbenci sa zastavili v našej firme BEST FOTO, aby si objednali svadobné fotografovanie, ktoré má pod palcom môj tato Pavol Čepček. Ale zaujímali sa aj o svadobné tlačoviny, ktoré mám na starosti ja a veľmi sa im páčili moje ručne robené oznámenia, pozvánky a menovky na stôl. Spoločne sme dohodli vzhľad tlačovín podľa mojej ponuky vo farbách, ktoré si nevesta želala.
Už je niekoľko týždňov po svadbe a rada by som vám ukázala krásne fotografie môjho tata, na ktorých môžete vidieť svadobnú výzdobu a zároveň aj moju tvorbu svadobných tlačovín. Všetko úžasne ladí a vidno, aký skvelý vkus má nevesta a ako krásne to vymyslela.









No wow, mala som ohromnú radosť, keď som fotografie videla. 
Verím, že sa páči moja svadobná tvorba aj vám a ak plánujete svadbu alebo ju plánujú vaši priatelia, budem sa tešiť, ak im o mojej stránke KČscrapbooking alebo o stránke BEST FOTO poviete :)
Pri objednávke svadobného fotografovania od BEST FOTO získate 10% zľavu na svadobné oznámenia, pozvánky k stolu a menovky z mojej dielne :)
Pekný deň praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov