Svadobná darčeková krabička M & P

7/30/2019 12:22:00 PM

Ak si niečo fakt užívam, tak je to tvorenie darčekových krabičiek v mojej pracovni. Strávim tam nad nimi hodiny, až kým nie sú také, aké ich chcem mať :) Posledné týždne je to moja hlavná náplň večerov a skúšam aj nové zdobenia, nakoľko moje pôvodné sa už odkukali do tvorby iných a teda nie sú už ničím originálnym. Preto verím, že vás dnešná ukážka svadobného exploding boxu očarí zase o trošičku novým vzhľadom :)

Opäť som mala od zákazníčky voľnú ruku a nevedela som, akú kolekciu od radosti použijem. Ale nakoniec som sa rozhodla pre First Love, lebo je proste naj!




Dovnútra som dala miniatúrku koča a všetko ozdobila v jemnučkých bielych farbách spojeným so zelenými lístkami. Prírodný motív je veľmi obľúbený a nežný, myslím, že poteší každého, nech má akýkoľvek vkus.





Každá krabička je originál a viem vám tam vložiť text, vrecká a dokonca aj fotografie podľa želania.



V prípade záujmu o darčekovú krabičku ku svadbe, k narodeninám, k birmovke, ku krstu alebo akejkoľvek inej príležitosti, ma neváhajte kontaktovať e-mailom na cepcekova.kristina@gmail.com alebo na Facebookovej stránke :)
Krásny deň vám prajem
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov