Blahoželania ku každej príležitosti

7/26/2019 12:29:00 PM

Ahojte! 
Opäť sa na mňa obrátila spokojná zákazníčka, pre ktorú som tvorila už niekoľko rôznych, najmä pohľadnicových projektov. Uf, lámala som si hlavu, pretože to muselo byť zase niečo iné, niečo nové, aby obdarovaná bola opäť a zas prekvapená, aj keď má z mojej dielne prianí už niekoľko. A tak vznikli tieto pop-up pohľadnice. :)


Tento typ pohľadnice už tvorila už dávnejšie, nedávno aj pre blog Vintage Crafting a teraz som ho vytvorila z materiálu od Laserowe Love. Každá pohľadnica je pre niekoho iného, v inom motíve, s iným textom (niektoré časti pohľadníc som nefotila, aby som chránila súkromie zákazníčky). Pohľadnice sú skladacie, takže sa super hodia do obálky. No je to opäť niečo iné :) Zdobila som to podľa vlastnej fantázie a s pomocou spomínaného úžasného materiálu. Slovenskú pečiatku "Maj krásny deň" mám od www.organizatorka.sk.






Teším sa, že sa vám môj rukopis páči, že sa ku mne opäť vrátite s ďalšími zákazkami a s radosťou mi píšete reakcie obdarovaných.




Každá pohľadnica je jedinečná, bohato vrstvená a stvorená na poličku, aby si obdarovaný pripomínal, že ho má niekto rád a daroval mu takýto osobný darček. :)




Ďakujem, že ste sa dnes u mňa zastavili a nezabudnite, že v prípade záujmu o výrobky z mojej dielne mi môžete napísať cez Facebook alebo e-mail cepcekova.kristina@gmail.com a spoločne vytvoríme originálny papierový darček :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov