Laserowe Love: Vintage album Yellow Spring

7/16/2019 04:07:00 PM

Pred pár dňami som dostala za úlohu vytvoriť nejaký pekný projekt z kolekcie Yellow Spring od Laserowe Love. Táto kolekcia je svojimi originálmi motívmi veľmi krásna a špeciálna. Priznám sa, že žltú a modrú farbu nemám rada, ale tu sú tak skvelo zladené a navzájom sa dopĺňajú aj motívmi, že to veľmi pekne ukáže...najmä vo výsledku :)

Album som vyrobila vo formáte A5 (15x21cm) a obsahuje 20 čistých listov z krásneho perleťového papiera vyššej gramáže. Ozdobila som obal a dovnútra som vyrobila aj jednu veľkú obálku. Album tiež obsahuje 2 priečinky, ktoré sú zvnútra na prednej aj zadnej strane a môžete si tam založiť ďalšie fotografie, prípadne zápisky.






Pre milovníčku hudby, narcisov a hortenzií je ako stvorený. Ale pokojne sa hodí aj pre niekoho, kto jednoducho miluje pekné a praktické darčeky vo vintage štýle. :)
V prípade záujmu o tento album ma neváhajte kontaktovať, je na predaj.
Krásny deň praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov