Laserowe Love: Svadobná sada Navy Romance

4/28/2019 09:30:00 AM

Ahojte!
Dnes mám pre vás špeciálny príspevok. Vyrobila som darčekovú svadobnú sadu, ktorá je ale že úplne iná ako ktorákoľvek predtým. Laserowe Love odkryli nové kolekcie, ktoré majú nádherný kvetovaný motív a netypické spojenie farieb. Tešila som sa, že si zákazníčka Veronika vybrala práve túto kolekciou na výrobu darčekovej sady a myslím, že výsledok hovorí sám za seba :)


Vyrobila som exploding box, pop-up pohľadnicu a obálku na pohľadnicu. Všetko v jednom motíve a z prekrásneho materiálu od Laserowe Love.








Opäť som sa snažila vyrobiť krabičku v inom štýle, aby bola opäť iná. Snažím sa pre svojich zákazníkov vymyslieť vždy niečo nové a neokukané, lebo niektorí sa ku mne pravidelne vracajú a nechcem, aby všetky krabičky z mojej dielne boli rovnaké. :)





Do vnútra krabičky som naaranžovala svadobný koč, ktorý sa krásne dopĺňa s touto papierovou kolekciou.





Ak sa vám táto svadobná sada páči, neváhajte ma kontaktovať a spolu vymyslíte krásny darček pre mladomanželov. ;)

You Might Also Like

0 komentárov