Scrapbookové nákupy XXII

4/19/2019 04:57:00 PM

E-shop organizatorka.sk oslavoval 6. narodeniny a samozrejme, že som nemohla odolať novinkám, skvelej zľave a darčeku k objednávke :) Aaa, to je asi len výhovorka, lebo by som tam nakúpila tak či tak, ale poďte sa pozrieť, čo som vlastne našla v balíčku :)

Tento nákup je skromnejší, ale obsahuje samé skvelé veci. Okrem veľkých bielych papierov vyššej gramáže v ňom nájdete nádherné hárky s obrázkami od StudioLight, dvojfarebné papierové tašky (veľká imidžovka), úžasné vyrezávacie šablóny, ktoré som si uchmatla v poslednej chvíli, lebo po mne nabehlo v e-shope pri tejto položke VYPREDANÉ (snaď som tým nikoho nenahnevala, kto mal na ne tiež zálusk), malú tubu na PVA lepidlo, ktorú chcem už dlhšie a vždy som na ňu zabudla, organizér na drobné ozdôbky a NARODENINOVÝ DARČEK - obojstranná lepiaca pásky, kvietky a kartičky <3


Maťka vždy myslí v prvom rade na svoje zákazníčky a jej príjemný prístup cítiť pri nákupoch neustále - napr. aj pri veľmi dobre premyslenom narodeninovom darčeku, ktorý využije naozaj každá šikovná žienka. Ďakujem!


Málokto pochopí, aká imidžovka je toto :D Papierové vrecká, zvonka biele, zvnútra kraft, ktoré sa dajú zaujímavo vyhrnúť. Čo je na nich také? Netuším, ale tá krása v jednoduchosti a nedbalosti sa mi páči a bude sa super hodiť do mojej dielničky.


V e-shope pribudlo veľa hárkov a papierových stavebníc a ja som si urobila radosť pár kúskami, ktoré sú skvelé na jarné tvorenie.



Túto vyrezávaciu šablónu som si vysnívala zo dňa na deň a hneď na to sa objavila v e-shope. Bude sa mi skvelo hodiť pri rôznych projektoch, už čoskoro ju uvidíte v akcii :)


Konečne sa mi splnil sen a budem mať vlastnú dielničku, takže si to teraz vyžaduje veľa zariaďovania, upratovania a organizovania. Najviac toho upratovania, keďže sa mi za tých 7 rokov nahromadilo toľko materiálu, že sama nechápem. No ale niečo musí ísť preč a to, čo mi zostáva si musím rozumnejšie uskladniť a zorganizovať. Aj preto som šla do kategórie Pomôcky - organizéry a začala hľadať najvhodnejšie pomôcky na to, aby som si urobila poriadok a prehľad v mojich drobných ozdôbkach, kvietkoch, stužkách a podobne. Takže hneď ako mi balík prišiel domov, už som aj organizovala. Pozrite, ako fantasticky som využila papierové tašky a organizér na drobné ozdôbky. A čo je najsmutnejšie (ale zároveň aj najveselšie), musím si to všetko objednať znova, lebo sa mi tam všetko nezmestilo :D Jaj, mám veľkú radosť, že je to nielen praktické, ale to aj takto krásne ukázalo :)







Teším sa, že ste si dnes klikli na môj blog a pozreli, čo je tu nové.
Prajem vám krásne veľkonočné sviatky a veľa (kreatívneho) oddychu ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov