Laserowe Love: Jarné drobnosti

5/02/2019 09:58:00 PM

Ahojte!
Pre blog Laserowe Love som pripravila drobné jarné inšpirácie z ich prekrásnej kolekcie Yellow Spring. Že o každej z ich kolekcií tvrdím, že je prekrásna? No už to tak bude, každá jedna je ... ;)

Ozdobila som dve darčekové krabičky a otváraciu pohľadnicu v tvare vajca. Bolo to ešte pred Veľkou nocou, keď som ich tvorila, ale myslím, že ako darčeky sú vhodné počas celej jari, čo poviete?




Nádherným ilustráciám narcisov a hortenzií sa nedá odolať. Kolekcia obsahuje množstvo obrázkov, ktoré sa dajú vrstviť a dekorovať.


Pohľadničku som doplnila o nápis vytvorený s pomocou slovenskej pečiatky od organizatorka.sk.







Kolekcia ma začala baviť natoľko, že som ňou ozdobila aj drevený rámik. Ten je ladený viac do vintage štýlu s pomocou obrázka huslí, buttonkou hodín a ornamentovými výrezmi.





Ďakujem, že ste si dnes klikni na môj blog a verím, že sa vám moje jarné drobnosti páčili :)

You Might Also Like

0 komentárov