Laserowe Love: Kolekcia týždňa Lily Flower + extra

4/20/2019 10:03:00 AM

Kolekcia Lily Flower od Laserowe Love je naozaj všestranná a dá sa použiť k viacerým príležitostiam, ako sú krst, prvé sväté prijímanie, birmovka, svadba, ale aj narodeniny, meniny, Deň matiek a podobne. Obsahuje krásne ilustrácie ľalií a naviac Renata vytvorila kolekciu Lily Flower Extra, kde sú ilustrácie k spomínaným príležitostiam, takže tieto kvetované papiere môžete doplniť o krásne obrázky bábätka, modliacich sa detí, mladomanželov, holubičky a iných. Ja som vytvorila fotobox na uskladnenie niekoľkých fotografií z prvého svätého prijímania :)

Obal je veľmi nežne dekorovaný. Pozostáva najmä z bieleho papiera, na ktorom sú bodkované vypuklinky (na fotografii to nikdy nezachytím, ale tento papier používam pravidelne a vytvára nádherný efekt) a ten som dozdobila kvetmi z kolekcie. Podlepila som ich 3D obosjtrannou lepiacou páskou pre 3D efekt. A ďalšia ozdoba, ktorá má 3D efekt, je lepenkový rámik s čašou. K tejto kolekcii sú naozaj prekrásne lepenkové výrezy a nevedela som sa od radosti rozhodnúť, ktorý využijem pri tejto tvorbe. Toto všetko som ešte doplnila o čipku, stuhu, šnúrku, perličky a ladiace papierové kvietky.




Dovnútra som zakomponovala vrecko (na venovanie alebo na pár fotografií) a tiež krabičku na fotografie. Opäť tam vidíte ozdobný lepenkový výrez a obrázok k téme prvého svätého prijímania s krížikom, čašou, hroznom, chlebíkom a ružencom.


Aj ďalšie dve dievčatá z dizajn tímu Laserowe Love vytvorili projekty s touto kolekciou a pokochať sa nimi môžete na tomto odkaze.

Verím, že sa vám kolekcia páči tak ako mne a ak by ste si želali niečo z nej vyrobiť, neváhajte ma kontaktovať ;)
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov