Vintage Crafting: Darčekové obálky k špeciálnym príležitostiam

4/20/2019 10:23:00 AM

Už nejaký čas som sa pohrávala s myšlienkou vytvoriť niečo zelenšie, akoby botanické, prírodné, lebo je to teraz veľmi moderné v dizajne a mne sa to tiež veľmi páči. E-shop organizatorka.sk naskladnil presne také papiere pod názvom Greenery Charm. Ak si myslíte, že sa z toho nedá vytvoriť nič elegantné, verím, že dnes zmením váš názor, lebo tieto papiere sa mi perfektne hodili pri tvorbe darčekových obálok k svadbe a k prvému svätému prijímaniu. :)


Papiere okrem nádherných prírodných motívov obsahujú aj zlaté detaily, ktoré som sa snažila na fotografiách zachytiť.



Aby som zdôraznila elegantný dojem, doplnila som papierovú čipku, bambuľkovú čipku, zlaté trblietavé enamelky, papierové kvietky, lepenkové ozdoby a samozrejme originálne slovenské nápisy vytvorené pomocou pečiatok.








Ďakujem, že ste si našli čas a zavítali ku mne na blog.
Krásne slnečné dni vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Very beautiful. I like the contrast of green and white. It works so fresh... Great!
    -------------------------------------------------------
    A day without a scrapbooking is a lost day. - Author Stampiljke

    OdpovedaťOdstrániť