Laserowe Love: Vintage baby girl exploding box

4/14/2019 09:42:00 PM

Ahojte!
Ako už viete, MILUJEM tvoriť s kolekciami Vintage Baby Girl a Vintage Baby Boy od Laserowe Love. Sú to najkrajšie detské kolekcie na svete. A opäť som vytvorila niečo nové - detský exploding box ku krstu s jedinečnými detailmi :)


Hello guys!

As you already know I love to create with Vintage Baby collections. And today I have another inspiration for you how to work with these beautiful papers and chipboards. :)



Krabička je vyrobená pre dievčatko Amáliu k jej krstu. Podľa zadania objednávky som sa držala bábätkovského zdobenia a využila som obrázky macíkov a bábik. Krabičky robím podľa požiadaviek a pri záujme o zdobenie v náboženskej tematike, rada vyhoviem. :)

This gift box is created for baby girl Amália to her christening. I decorated it especially with girlish embellishments such as teddy bears and dolls.



Do vnútra krabičky som vložila nádhernú 3D miniatúrku detskej kolísky, v ktorom sedí papierový medvedík. Vedľa kolísky som naaranžovala detské hračky spolu s 3D kockou, na ktorej je dokonca písmeno A (úžasná náhoda). :) Takto to vyzerá ako naozajstné zátišie ako vystrihnuté z detskej izbičky.

Inside of the box I put a pretty baby crib with paper teddy bear. Beside the crib I gave a 3D cube with a letter A - what a coincidence (A like Amália). :) It looks like a real still-life in a baby room.










Verím, že sa vám moja krabička páči a neváhajte ma v prípade záujmu kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com a rada vám vyrobím krabičku podľa vašich želaní :)


You Might Also Like

0 komentárov