Scrapbookové nákupy XXI

3/22/2019 11:00:00 PM

Ahojte!
Nakoľko budem prispievať na blogu Vintage Crafting každý pondelok novým článok, potrebujem stále nový a voňavý materiál. Aj preto som opäť vzala z e-shopu organizatorka.sk pár horúcich noviniek, ktoré vám chcem predstaviť. V ďalších týždňoch sa môžete tešiť na projekty vytvorené z tohto krásneho materiálu ;)


Toooooľko papierov. Človek by si myslel, že ich aj jem. :D


Už som netrpezlivo očakávala nové zásoby šnúrok. A presne toto som potrebovala, jemné pastelové farby šnúrok, ktoré nekričia a skrášlia projekty.


O papieroch ani nehovorím. Značku Craft O'Clock mám stále radšej. Jej kolekcie sú trendy, obsahujú motívy, ktoré sa mi veľmi páčia a sú aj moderné. Levandule, kvety, drevo, tehlový múr, geometrické tvary spojené s romantickým štýlom a iné.  Presne sa mi trafili do noty :)


Kolekcia Greenery Charm obsahuje aj zlaté trblietavé detaily, ktoré ma očarili. Pravdupovediac aj preto, lebo som nečakala, že ich budú mať, a keď som rozbaľovala balík, bola som úplne nadšená. Premyslím si, na čo ich využijem, lebo si zaslúžia špeciálnu pozornosť. 



A moja najnovšia výzva je ozdobiť 2 nové druhy exploding boxov:  šesťuholníkový exploding box a exploding box s harmonikou. Sú to skvelé základy na krabičky, ktoré už len ozdobíte a je hotovo. Ale nie je zdobenie ako zdobenie, veď viete. Uvidíme, či sa mi podarí prekvapiť vás niečím novým :)


V balíčku ma čakalo aj prekvapenie v podobe journalingových kartičiek so sladkou tematikou. Hodia sa perfektne k môjmu receptáru, ktorý budem s dievčatami tvoriť na maratóne.


Ďakujem, že ste si klikli na môj blog a nazreli do mojej nákupnej tašky. Nebojte sa podeliť so mnou alebo na sociálnych sieťach, čo ste si v e-shope organizatorka.sk zadovážili vy :) 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov