Laserowe Love: Kolekcia týždňa Beige and Green Joy

3/22/2019 09:57:00 PM

Kolekcia Beige and Green Joy je jemná ako pierko s krásnymi vintage motívmi. Rozmýšľala som, čo z nej vytvorím, aby to prekvapilo. Skúšala som, ladila som k nej ďalšie sady od LL ...  a našla som úžasnú kombináciu! S kolekciou Be with me si perfektne sadli. Tak sa poďte pozrieť na spojenie nežného papiera v krémovej farbe s motívom písma z jednej strany a srdiečkami z druhej a nádherných ilustrácií ruží v podobe svadobnej darčekovej krabičky. :)

Rada tvorím s osvedčených motívoch, ale zároveň rada skúšam niečo nové. A aj o tom je táto darčeková krabička, ktorú som vyrobila podobne ako moje ostatné krabičky a zároveň úplne inak.




Okrem papierov od Laserowe Love som samozrejme použila aj neuveriteľne krásne lepenkové ozdoby - prstienky, rozetku a to úplne naj - altánok s bozkávajúcimi sa mladomanželmi. Aj vďaka takejto prepracovanej miniatúrke je krabička taká jedinečná. :)




Ak sa chcete pokochať projektmi ďalších dievčat z dizajn tímu a ste zvedavé, čo vytvorili z kolekcie Beige and Green Joy od Laserowe Love, kliknite si na tento odkaz :)
Mne vyrazili dych ako vždy.
Majte krásny víkend,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov