Laserowe Love: Darčeková krabička k narodeniu chlapčeka

3/05/2019 11:03:00 AM

Ahojte! 
Dnes som pre vás pripravila novú inšpiráciu s úžasnou detskou kolekciou Vintage Baby Boy od Laserowe Love. Pripravte sa na nekonečnú rozkošnosť, ktorú táto kolekcia so sebou prináša :)


Hello!
It's me again and I have an inspiration for you. I made an exploding box in baby boy theme using Vintage Baby Boy collection. Prepare yourself for endless cuteness with this collection :)




Vo vnútri krabičky je vás hneď osloví nádherná detská postieľka s kolotočom.
There's a lovely crib inside with a carousel which catches everyone's eyes. 



Steny krabičky som ozdobila fotografiou drobčeka a nápismi na želanie. Zakomponovala som tam aj 2 tajné vrecká na bankovky. Krabička je bohato zdobená papiermi, obrázkami z kolekcie, lepenkovými výrezmi, nálepkami, kvietkami, gombíkmi, papierovou čipkou a glitrovým lepidlom. 

I added a photo of newborn baby Jakubko and some inscriptions (his measure, weight and exact time of birth, a few nice words for new parents) into the box. There are two "secret" pockets for cash. Every part of this box is decorated with scrapbook paper, pictures from collection, chipboards, stickers, flowers, button, paper lace and glitter glue.





Majte krásny kreatívny deň! / Have a nice creative day!
V prípade záujmu o výrobu podobnej darčekovej krabičky ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com :)

You Might Also Like

0 komentárov