Vintage Crafting: Srdiečková darčeková krabička

3/12/2019 03:33:00 PM

Darčekové obaly, krabičky a boxy sú veľkou súčasťou rodinných návštev, osláv, svadieb či krstov. Či chcete štýlovo zabaliť peňažný dar, čokoládu alebo sladkú nádielku, vždy to lepšie ukáže v ručne vyrobenom balení. Poďte sa pozrieť, ako som vyriešila svoju poslednú darčekovú dilemu :D
Minule som narýchlo potrebovala peknú originálnu krabičku na bonbóny pre kamarátku k jej sviatku a nevedela som sa z toho vymotať. Už odo mňa dostala všelijaké krabičky, tak som musela improvizovať a zachránilo ma Modré z neba ... a to doslova. Dostala som ho od môjho svokra pár dní predtým a samozrejme, že obsah sa dlho neohrial, ale tú peknú krabičku som si odložila. A tak mi napadlo, že ju rozoberiem, obkreslím na scrapbookový papier, vystrihnem, preryhujem, kde treba, ozdobím a celá dilema bude vyriešená na 1* :) A tak aj bolo. Ešte som jej kúpila do nej kvalitné čokoládové bonbóny a darček bol na svete. Aké jednoduché, však?


Stačilo mi pár pomôcok + krásny materiál od www.organizatorka.sk:
Ak doma nemáte žiadnu krabičku z bonboniéry, v e-shope nájdete rôzne šablóny darčekových krabičiek do Big Shotu. Môžete ich používať opakovane a sú v rôznych milých tvaroch.


A takto som tvorila pre radosť ... svoju aj kamarátkinu. A čo vy? Akým spôsobom ste naposledy potešili blízkych ručne vyrobeným darčekom, prípadne balením na darček? :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov