Laserowe Love: Tehotenský denník

3/26/2019 12:45:00 PM

Túto kolekciu papierov som ospevovala už párkrát a dnes tomu nebude inak. Okrem toho, že si ňou asi vytapetujem celý byť, ju chcem použiť na svoj svadobný plánovač. Ale ... svadba má ešte čas, lebo sa ku mne dostala pred niekoľkými týždňami krásna správa, že v septembri príde na svet jeden veľmi špeciálny drobček. Keďže ešte nevieme, či to bude chlapček alebo dievčatko, kolekcia First Love od Laserowe Love bola pre tvorbu tehotenského denníka ako vyšitá - jemná, nežná a farebne neutrálna. :)

Páči sa mi odkladanie suvenírov, fotografií, drobných spomienkových predmetov a aj preto som vytvorila takýto plánovač, aby si tam mamička mohla zapisovať všetko, čo len bude chcieť a založila si sono fotky bábätka, fotky tehotného bruška, zoznam mien, proste čokoľvek. Aby si ho po mesiacoch či rokoch prelistovala a pripomenula si krásne očakávanie a vtipné i menej vtipné príhody. 


Ako hlavný nápis som použila slovenskú pečiatku od organizatorka.sk a dozdobila som ho kvetmi, lepenkovými výrezmi od Laserowe Love, sadrovým mackom a nálepkou fotoaparátu. 


Vo vnútri nesmú chýbať predeľovacie listy, priečinky, vrecká, obálky a visačky na zapísanie najdôležitejších okamihov jednotlivých trimestrov.





Vnútorné linajkové listy som si sama navrhla a vytlačila, aby bol denník naozaj 100% handmade a 100% original. Každý trimester má iný detský obrázok.


Ďakujem, že ste navštívili môj blog a pri záujme o tehotenský denník ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Krásny deň vám prajem
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov