Horúci embossing

2/26/2018 07:48:00 PM

Keď ju raz vyskúšate, nedokážete bez nej byť. Presne taká je technika horúci embossing.  Je perfektná na tvorbu krásnych nápisov, ale tvorba s ňou vie byť omnoho kreatívnejšia. Viem, že tie začiatky bývajú najťažšie a preto som sa rozhodla pripraviť naozaj podrobný fotonávod, kde uvidíte základnú tvorbu s ňou v 5 krokoch. Je vhodný pre úplné začiatočníčky alebo tie, ktorým sa prvý pokus nepodaril a zatratili ju. 
Tak poďme spolu na to ;)

Na techniku HORÚCI EMBOSSING potrebujeme:
* pečiatky (akékoľvek - silikónové, drevené, gumené)
* pomocný kancelársky papier

Všetko potrebné na tvorbu technikou horúceho embossingu nájdete v tejto kategórii na e-shope www.organizatorka.sk. Do niekoľkých dní pribudnú v tejto kategórii parádne novinkové prášky a budú doplnené aj vypredané veci (vrátane pištole), tak sledujte e-shop ;)

Do pozornosti chcem dať novinkové drevené pečiatky so slovenskými nápismi. Doma už malú zbierku mám a ďalšie mám na ceste. :)


Nakoľko som fotonávod vytvorila pre blog Vintage Crafting, tak ho celý nájdete na tomto odkaze :)


Pečiatku, ktorú som si upravila horúcim embossingom, som ďalej pomocou vyrezávacej šablóny vyrezala do tvaru kruhu s milým prešívaním po krajoch a použila som ju na ozdobenie rozkošnej motýlikovskej pohľadnice.





Určite neváhajte ani sekundu a keď vás tvorenie s papierom baví, vyskúšajte aj túto techniku. Je to hotové čarovanie :)
Verím, že vám môj fotonávod pomohol pri tvorbe a ak by ste chceli, aby som napísala článok o nejakej ďalšej technike, zanechajte mi komentár.
Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov