Pop-up karta plná motýľov

2/12/2018 09:31:00 PM

Po posledných scrapbookových nákupoch na seba tvorba nenechala dlho čakať. :) Dnes by som vám chcela ukázať jedinečnú pop-up pohľadnicu, ktorú ma naučila tvoriť Maťka z www.organizatorka.sk na jednom z našich papierových maratónov. A pri jej výrobe som samozrejme pracovala aj s krásnym materiálom z e-shopu. :)

Pri tvorbe som použila:
* novinkové papiere 12x12'' od Craft Smith z kolekcie Conservatory
* lepenkové ozdoby (motýle v 2 veľkostiach)

 Pracovala som s týmito pomôckami:


Pohľadnica je vlastne skladaná a viete ju zložiť do 2D podoby. To je na tom najparádnejšie, že ju niekomu darujete v plochom stave v obálke a on keď si ju roztvorí, tak naňho vyskočí prekvapenie vo vnútri. Ja som týmto prianím chcela potešiť kamarátku k jej narodeninám. Keď si kartu otvorí, tak z nej vyletia motýle. Takmer doslova ;)


Každého z papierových motýľov som vlastnoručne povystrihovala z papierov, aby mi celé zdobenie pekne ladilo. Ozdoby sú až v 5 vrstvách, takže to vytvára krásny 3D efekt.


Nakoľko sa mi už minula čierna podušková farba, lebo som jej dala pred Vianocami zabrať a novú som si zabudla objednať (ale hlavne, že som si nezabudla objednať kopec papierov a ozdôbok, ktoré som ani nutne nepotrebovala, že? :D), tak som nápis vytvorila pomocou pečiatky a techniky horúci embossing


Ďakujem, že ste zavítali na môj blog a verím, že sa vám môj dnešný príspevok páčil. :)
Krásny večer praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov