Scrapbookové nákupy XIII

2/09/2018 09:43:00 AM

V e-shope www.organizatorka.sk pribudli posledné dni krásne novinky a je úplne jasné, že som im neodolala a v priebehu 3 dní som urobila dokonca 2 objednávky. No nedalo sa inak a po víkende naskladní aj nové slovenské pečiatky, takže sa tu za chvíľu stretneme asi opäť :D 


Tieto papiere ma úplne dostali. Je to nová značka v e-shope Craft Smith a toto konkrétne je kolekcia Conservatory. Je to prekrásna sada jednostranných 30x30cm papierov, z ktorých niektoré obsahujú aj nápisy, obrázky a dokonca abecedu. Je to kvietkovano, bodkovano-motýlikovská sada pestrofarebných papierov.



Skvelé na nich je aj to, že niektoré papiere sú "fóliované", čo znamená že majú obrázky alebo nápisy potiahnuté lesklou zlatou farbou. A takto krásne sa odrážajú:



Povedala som si, že budem zdobiť zápisníky a receptáre kovovými rožkami kvôli efektu a tiež ochrane rohov.


Samolepiace perličky musia byť. Veľmi veľa ich spotrebujem a sada takmer 480ks v 3 veľkostiach v 2 kusoch mi na nejaký čas vystačia. Aj nejaké kovové ozdôbky som si pridala do košíka :) A aby som nezabudla, nakúpila som si špirály na viazanie albumov, zápisníkov a receptárov. Nakoľko som dostala k Vianociam fantastický Cinch, tak som sa ešte zásobila špirálami. Teraz už môžem tvoriť a viazať :) 


A tu je druhý nákup. Ten nie je navonok taký efektný, ale obsahuje samé lahôdky. Opäť a zas som si vzala tie levanduľové papiere od Pion Design. Sú proste neskutočné. Už ich mám doma asi vo 4. objednávke. A k nim som pridala aj pár kúskov z kolekcie Mister Tom's Treasures.



Mám tu aj riadnu kôpku lepenkových výrezov a ďalšia - ešte väčšia je ešte len na ceste z Poľska. Je to moja srdcovka, musím ich dávať všade, takže zato ich toľko mám. :P Univerzálne motívy, svadobné, nápisy .... všetko, čo sa hodí, dokonca sa mi tam vyskytol aj zajac na veľkonočné tvorenie.



Tak na tieto embossovacie kapsy som sa extra tešila. Pomocou stroja Big Shot či X-Press si nimi môžete vytvoriť nádherné 3D efekty na papieri. 



A takýto krásny darček som dostala k objednávke - kolekciu nádherných botanických papierov od Studio Light. Ďakujem, Maťka! To bude pohľadníc z nej... alebo možno aj minialbum ;)



Toto bol riadny nákup, čo poviete? :) Už z daného materiálu tvorím, takže čoskoro pridám nejaké milé inšpirácie a výrobky na predaj.
Krásny víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kristínka, s radosťou. Už sa neviem dočkať čo nádherné z materiálu vytvoríš ❤️

    OdpovedaťOdstrániť