Kvetované priania

2/17/2018 04:14:00 PM

Vonku je nepekné počasie a ja som si spríjemnila posledné dni cardmakingom. Vzišlo z toho zopár pohľadníc a dnes som vám chcela ukázať dve kvetované na prilákanie jari :) 

Mala som chuť tvoriť niečo s prírodným a dreveným motívom, tak som vybrala aj nejaké "archívne" papiere a pustila sa do toho. Nemohol chýbať vellum, obrázky z papierovej stavebnice, lepenkové ozdoby, šnúrka a perličky.


Na toto druhé prianie som pomocou slovenskej pečiatky a techniky horúci embossing preniesla aj univerzálny nápis. Tvorila som ju podľa farebnej palety do challenge na stránke papercards.cz a putuje mojej starej mame k jej narodeninám. :) 
Ak si chcete zdobiť pohľadnice, zápisníky, visačky či iné handmade výrobky originálnymi pečiatkami, nájdete ich v tejto kategórii v e-shope organizatorka.sk. Pred pár dňami Maťka naskladnila nové nápisy a ja neviem, ktorý skôr hodiť do košíka. Možno na tom budete podobne :D



Rada by som vás pri tejto pohľadnicovej príležitosti pozvala na obľúbený typ kreatívnych kurzov, ktoré spolu s organizatorka.sk organizujeme, a to APRÍLOVÝ PAPIEROVÝ MARATÓN. Viac info a možnosť zakúpenia kurzu nájdete TU. Spolu s Irenkou Vohlídkovou máme pre vás pripravené krásne projekty, ktoré si spoločne vytvoríme. Opäť a zas odídete z kurzu s 3 papierovými výrobkami, pri výrobe ktorých sa naučíte nové techniky a precvičíte tie, ktoré už poznáte. Kurz je vhodný pre začiatočníčky aj pokročilé dievčatá. ;) Ak si chcete pozrieť zákulisie našich predošlých maratónov, neváhajte a kliknite si do tejto kategórie na blogu Vintage Crafting, kde nájdete všetky moje fotoreportáže ;)


Ďakujem za kliknutie na môj príspevok a krásny zvyšok víkendu vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov