Vintage Crafting: Challenge 1/2018

2/04/2018 04:57:00 PM

Je tu čas na vyhlásenie challenge na blogu Vintage Crafting. Opäť som sa jej po čase ujala ja a verím, že sa vám bude páčiť. Téma challenge nesie tému Pre môjho Valentína a bude trocha netypická, lebo budeme tvoriť v tmavých farbách a čisto len pre pánov - pre mužov, ktorých ľúbime. Dôležité je dať najavo pánom, že ich máme radi a to krásnym papierovým projektom :)

Podmienky challenge: Vytvorte papierový projekt podľa farebnej palety. Typ projektu musí byť niektorý z nasledovných: pohľadnica, visačka (tag), darčeková taška/krabička/obal (na poukaz, čokoládu, fľašu, parfém či iný dar). Pri tvorbe viditeľne použite materiál z nášho e-shopu www.organizatorka.sk.


Ja som si pre vás pripravila inšpirácie hneď dve: prianie a krabičku na sladký darček.
Základ kraftovej krabičky mám od Wycinanky a ja som ju len dozdobila, aby vyzerala krajšie a darčekovejšie. Pri tvorení oboch projektov som sa zabavila s nádhernými papiermi od Pion Design z kolekcie Misters Tom's Treasures, ktoré perfektne spĺňali farby danej farebnej palety. Na tvorenie papierových darčekov pre muža sú ako stvorené a čo je najlepšie - obsahujú väčšie aj drobnejšie obrázky. Papiere som doplnila vellumom, lepenkovými a preglejkovými ozdobami od Wycinanka, svorkami, samolepiacimi perličkami, kovovými ozdobami a nápisom vytvoreným pomocou horúceho embossingu. Potrebovala som na to drevenú pečiatku so slovenským textom, špeciálnu podušku na embossing, čierny embossovací prášok a teplovzdušnú embossovaciu pištoľ. Všetok materiál je z e-shopu www.organizatorka.sk :)


Tvoriť pre muža je dosť zložité, nakoľko si musíte dávať pozor pri výbere papierov (najmä farieb), nápisu a celkového motívu, aby ho ručne vyrobený darček potešil a neurazil. Myslím, že projekty v tmavých farbách s ďakovným nápisom a vintage motívom potešia každého muža a bude si ceniť, že ste mu urobili papierový výrobok na "pánsku" mieru. Necítiť z toho Valentín, ale myslím, že nie vždy treba na valentínskom projekte použiť srdiečka :)


S dievčatami sa už tešíme na vaše projekty! :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov