Scrapbookové nákupy IX

3/07/2018 09:26:00 PM

Niekto sa už pomaly chystá na Veľkú noc a niekto mal včera Vianoce. Áno, tá vianočná som ja. :D E-shop www.organizatorka.sk posledné týždne naskladnil úžasné novinky a veľká časť z nich skončila v mojom košíku až mi včera prišla táto  mega objednávka. Ale v duchu som sa upokojovala .... veď šialenstvo má mnoho podôb :D


Teším sa ako malé dieťa a chcem vám niektoré z nich ukázať, lebo stoja za to. :)
Ako prvé som si uchmatla drevené pečiatky so slovenskými nápismi, ktoré sa mi hodia na pohľadnice i darčeky. A čo ma najviac hreje pri srdci je to, že mám kúpenú prvú vec na svoju svadbu - pečiatku Svadobná pošta, ktorú budem pečiatkovať na obálky s oznámeniami. Nie je perfektná? Je to len zlomok k toho, čo na svadbu ne/potrebujem, ale veľké veci sú postavené na drobných detailoch, no nie? :) Asi vás prekvapí, že toto je moja tretia pečiatkovacia poduška v živote. A všetky tri, ktoré som doteraz mala, boli čierne. Je to tým, že pečiatky najradšej upravujem horúcim embossingom, takže keď ich klasicky pečiatkujem, tak chcem len sýtu čiernu farbu. A táto poduška od Rangeru je neskutočne kvalitná. Predtým som mala značku IZINK, s ktorou som bola veľmi spokojná, ale táto ma dostala ešte viac. Má akoby precíznejšie a sýtejšie pečiatkovanie a pečiatkuje mi razítka krásne aj na perleťový papier, s čím som mala s predošlou problém. 
A čerešničkou na torte je sada silikónových pečiatok spolu s vyrezávacími šablónami od StudioLight. Kto otvoril v poslednom čase časopis o bývaní vie, že teráriá s kvetmi a sukuletmi sú teraz veľmi moderné. Nie som typ človeka, ktorý rieši moderné a nemoderné. Sledujem trendy, lebo je to moja práca a zároveň záľuba, ale vo svojom súkromnom živote a v tvorení sa riadim svojím vkusom a tým, čo sa mi páči, či je to moderné či nie. Ale toto je presne moja šálky kávy. A príjemne ma prekvapila aj ich skvelá cena :)


Ďalšia papierová stavebnica do zbierky. teda podľa mňa dlho neprežije, lebo som s ňou už aj začala tvoriť. Krásne vidiecke motívy v romantickom štýle ... kvety, krajka, juta. Stavebnica je skvelá vec na tvorenie pre začiatočníkov a pokročilých.


Kde sú lepenkové výrezy od značky Wycinanka, tam som ja :D Takto to vyzerá, keď sa odtrhnem z reťaze. Musela som si urobiť zásoby na svadobné a bábätkovské objednávky, ktoré mám a aj na tie, ktoré prídu.



A rozkošný darček k nákupu. Maťka myslí naozaj na všetko :)



Toľko z môjho posledného nákupu. Verím, že vás tento krásny materiál zaujal a už o pár dní pridám pohľadnice, ktoré som s jeho pomocou vytvorila ;)
Pekný večer praje Kristína

You Might Also Like

1 komentárov