Receptáre s ovocným motívom

2/09/2018 07:56:00 PM

Dnes mám pre vás ukážku najnovších výrobkov na predaj, ktorým som sa posledné dni venovala. Sú nimi ručne robené receptáre s krásnou ovocnou tematikou. Je to limitovaná edícia, nakoľko sa dané papiere už dlhší čas nevyrábajú :)

Receptáre sú vo formáte A5 (15x21cm). Každý z receptárov obsahuje pevný obal ozdobený scrapbookovou technikou, ktorý sa uzatvára na saténovú stužku. Vo vnútri je 100 jednostranne potlačených listov, 4 predeľovače ozdobené scrapbookovou technikou, 4 vnútorné priečinky + 4 papierové vrecká na zakladanie receptov vytrhnutých z časopisov. Rohy receptáru sú ozdobené kovovými rohmi, ktoré ich zároveň chránia pred poškodením. Väzba je kvalitná špirálová. Na predeľovače si môžete sami napísať, aké oddelenie receptov bude obsahovať, poprípade si nápis vyskladať zo samolepiacich písmenok. Receptár obsahuje rôzne krásne ozdôbky a detaily, ktoré ho robia jedinečným. Receptár je fantastický darček pre kamošku, sestru, kolegynku, maminu či švagrinku a je vhodný pre všetky vekové kategórie.


ČEREŠŇOVÝ RECEPTÁR






JAHODOVÝ RECEPTÁR
 



JABLKOVÝ RECEPTÁR







Cena každého receptára je 35€ s DPH. Čerešňový recept je už predaný. Ak máte záujem o jahôdkový alebo jabĺčkový receptár, neváhajte mi napísať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com :) 
Ponuku ďalších mojich výrobkov nájdete v mojej galérii na handmade portáli SAShE. V prípade, že si prosíte niečo z galérie, pošlite mi v e-maili link na danú vecičku a dohodneme sa na detailoch. Pri objednávke cez e-mail je cena nižšia, ako ju vidíte na SAShE.
Pekný víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov