Svadobné oznámenia M&J

4/12/2021 02:48:00 PM

 Po dlhom čase som tvorila aj svadobné oznámenia, lebo ako viete, svadbám toto obdobie nepraje. Sú pre Máriu a Jána na ich májovú svadbu, ktorá dúfam vyjde podľa ich najkrajších predstáv a fotografie od môjho tata, ktorého si vybrali za svadobného fotografa, im budú robiť radosť celý život.


Svadobné oznámenia sú ručne vyrobené. Graficky som navrhla text podľa želania. Snúbenci si vybrali z viac ako 10 typov ozdobného reliéfu ten, ktorý sa im najviac páčil. Potom sme doladili ešte papier a saténovú stuhu a oznámenie bolo na svete. 
K nemu som doladila pozvánku k stolu, ktorá je vlepená vo vnútri oznámenia.  K oznámeniam som pribalila obálky s nápisom "Svadobná pošta".



Typy oznámení, ktoré vyrábam, nemám aktuálne nikde zverejnené online, nakoľko si ich zákazníci objednávajú najmä osobne vo firme BEST FOTO. Verím, že to čoskoro napravím, ale v prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com a pošlem vám ponuku. 
Ak ste z okolia Zlatých Moraviec, zastavte sa osobne v predajni BEST FOTO (adresa: Janka Kráľa 35/A) a rada vám ukážem vzorky a dohodneme všetky detaily.



Príjemný štart do nového týždňa vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov