Laserowe Love: Svadobná kniha hostí

4/01/2021 10:57:00 AM

Ahojte!
Aj keď aktuálna situácia svadbám vôbec nepraje, ja som mala možnosť pár výrobkov na budúce svadby už tvoriť. Dnes mám pre vás knihu hostí na svadbu 2022.

Knihu hostí objednala moja pravidelná zákazníčka Veronika a celú som ju vyrobila podľa jej požiadaviek. Nechýba motív dreva, jutoviny, zelených lístkov a bielych kvetov - lebo presne v takých farbách a motívoch bude aj svadobná výzdoba.



Počet strán v knihe prispôsobujem počtu hostí a tomu, či budú mať mladomanželia fotobúdku alebo sa do knihy budú písať len vinše svadobčanov, bez fotografií.





Okrem nádherného keramického srdca s motívom písma na obale nájdete aj ozdobné čipky, rámik, mladomanželský párik, 3D papierové kvety a zaujímavé drobnosti pre krajší efekt.




V prípade záujmu o výrobu svadobnej knihy hostí, albumu, pohľadnice alebo darčekovej krabičky ma kontaktujte na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov