Pohľadnice ku Dňu učiteľov

4/12/2021 03:02:00 PM

K tohtoročnému Dňu učiteľov som opäť mala možnosť tvoriť pohľadnice pre pani učiteľky a pánov učiteľov do ZŠ s MŠ v Brezne.

Ako každý rok aj tento som navrhla nový dizajn prianí a tiež 4 rôzne farebné prevedenia. Všetko som dohodla so skvelou pani učiteľkou Luckou. 
Každá pohľadnica obsahovala text (básničku s venovaním). Ten som najprv graficky spracovala a potom vytlačila na každé prianie. Výsledkom boli originálne pohľadnice, ktoré sú krásnym ocenením za prácu učiteľov za posledný (tentokrát extra náročný) rok.











Ak by ste mali záujem o množstevnú výrobu pohľadníc na mieru, neváhajte sa na mňa obrátiť. Dohodneme na všetkých detailoch, nápise a texte, ktorý bude vo vnútri. Na takéto objednávky sa tiež vzťahuje množstevná zľava.
Pekný deň vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov