SCRAP ATELIER: Darčeková krabička zo sveta Harryho Pottera

4/23/2021 09:40:00 PM

Krásny čarovný deň vám prajem!
Harryho Pottera vám určite nemusím predstavovať, pozná ho celý svet. Ja by som o ňom vedela básniť hodiny. Je to moja srdcovka už od detstva. Takže keď som držala papiere a ilustrácie s touto tematikou, nevedela som čo od radosti vyrobím. 

Ale vyhrala to darčeková krabička - tá je prvým a určite nie posledným projektom z tejto kolekcie.





Ústrednou ozdobou je 3D vlak - Rokfortský expres ozdobený fľaštičkou v tvare hviezdy, zrolovaným pergamenom a obálkou.








Verím, že sa vám páči a že ste na fotografiách spoznali známe zvieracie postavy - Krivolaba, Prašivca a Hedvigu a obľúbené magické predmety ako napr. triediaci klobúk či ďatelinové pivo.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov