Folklórna svadobná darčeková krabička &M

4/27/2021 07:02:00 PM

Folklórna tematika je v posledných rokoch veľmi obľúbená a mne sem-tam tiež príde objednávka na tento motív. 
Pre zákazníčku Katku som tvorila túto svadobnú darčekovú krabičku, ktorá bude svadobným darom. A čo ma teší najviac je, že aj Katka je jednou z neviest, ktorá krabičku z mojej dielne obdržala na svojej svadbe. Vďaka tejto skúsenosti sa na mňa obrátila, aby podobnou krabičkou potešila svojich priateľov.

Krabička je v pestrofarebnom folklórnom motíve, ku ktorému som doladila čipky, lepenkové výrezy a kvietky.





Vnútro krabičky zdobí 3D kostolík. Na každej strane je priečinok na vloženie peňazí. Veľmi sa teším, že som mala možnosť využiť pomôcku pre 3D folklórny efekt, ktorú som dávnejšie kúpila. Všimnite si vypuklý reliéf na všetkých stránkach krabičky, je to nádherné. Naživo ešte krajšie.








Ak sa vám krabička páčila a chceli by ste podobnú objednať, napíšte mi na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Krásny deň vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov