Lexi Design: Detský celozdobený album pre Leonarda

4/04/2021 11:15:00 AM

Nebude to prvýkrát, čo sa priznám, že detské projekty mám najradšej. Je to preto, lebo zbožňujem papiere v detských motívoch, ilustrácie, ktoré obsahujú a ďalší krásny materiál, ktorým môžem toto všetko dozdobovať. Totiž pri detských projektoch nemusím rozmýšľať nad tým, či niečoho nie je priveľa, či to nie je príliš detské, či môžem použiť hrkálkové zdobenie a podobne. Je tam dovolené takmer všetko a preto je to taká zábava. 

Tento album pre malého Leonarda je radosťou mojich posledných dní. Album je vo veľkosti 21,7x16cm, obal má potiahnutý plátnom a obsahuje 6 listov, ktoré sú zaujímavo zdobené, obsahujú vrecká, priečinky na fotky, rámiky na vloženie fotiek a veľké obálky.
K albumu som pripravila aj jemne zdobenú tašku, aby ho zákazníčka takto krásne mohla podarovať.




Každý list v sebe skrýva aj čistú kartu, ktorá sa vyťahuje zhora. Môžu sa na ňu nalepiť fotografie alebo napísať popisky (dôležité dátumy, udalosti, malé veľké veci zo života bábätka).


Obal albumu som ozdobila aj keramickým macíkom, ktorého som doma sama vyrobila pomocou potrebných pomôcok. Je perfektný.




Nájdete v ňom interatívne prvky: rámik na suchý zips, rámik s presýpajúcimi sa ozdobami, leporelo a uzatváranie niektorých vreciek na magnet.














Do niektorých vreciek som popridávala aj visačky a obrázočky z kolekcie, na ktoré sa môžu tiež napísať popisky.















V prípade záujmu rada vyrobím podobný album (chlapčenský či dievčenský) aj pre vás, stačí ma kontaktovať cez e-mail. Doba výroby je dlhšia 3-4 týždne, takže s tým treba rátať, ak to objednávate ako darček.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov