Vianočné pohľadnice 2020: kolekcia Tradičné Vianoce

11/06/2020 06:16:00 PM

 Tento rok som si pre vás pripravila špeciálnu ponuku vianočných pohľadníc. Vytvorila som 11 kolekcií, z ktorých každá je iná a niečím výnimočná. Nájdu si tam svoju obľúbenú kolekciu milovníci tradičných Vianoc či shabby chic Vianoc, perníčkoví maškrtníci, fanúšikovia polárnych zvierat, folklóru a podobne. Každý deň vám odkryjem jednu kolekciu tu na mojom blogu a na mojej fanpage.

 Poďte sa pozrieť na prvú kolekciu -  TRADIČNÉ VIANOCE.


Všetky pohľadnice majú spoločné:

- sú do detailov prepracované
- obsahujú množstvo krásnych a efektných maličkostí, ako napr. niekoľko druhov umelého snehu (áno, vážne, na každej sú minimálne 2 rôzne druhy snehu a doma ich mám asi 6 druhov)
- použitý materiál je vysoko kvalitný a má archivačnú kvalitu (neobsahuje kyselinu, ktorá spôsobuje rozklad papiera ani lignin, ktorý spôsobuje jeho zažltnutie)
- väčšina použitého materiálu (papiere, ilustrácie, lepenkové ozdoby) sú úplné novinky, ktoré len nedávno vyšli na trh
- základ pohľadnice je vyrobený z luxusného perleťového papiera vysokej gramáže
- sú handmade
- ku každej pribalím aj obálku s potlačeným vianočným nápisom



Každá kolekcia obsahuje 3 pohľadnice, ale vy si môžete zakúpiť aj 1ks a to z akejkoľvek kolekcie a nakombinovať si to podľa želania. Maminu poteší k Vianociam iná pohľadnica, ako starkú, kolegynku či kamošku, takže máte viac možností na výber. :)



Cena je 4,50€ s DPH za kus (pohľadnica + obálka). Pokladničný doklad pribalím k objednávke. Nákupom mojich pohľadníc podporíte moju tvorbu, ktorej sa s láskou venujem už 7 rokov a budete vlastniť jedinečný kúsok, ktorý zaručene vyčarí úsmev na tvári. Je to typ pohľadnice, ktorá nebude putovať po sviatkoch rovno do koša, ale bude vyložená na poličke na ozdobu každé ďalšie Vianoce, aj preto si na nich dávam tak záležať.


Pri individuálnych požiadavkách na výrobu vianočných pohľadníc ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.







Verím, že sa vám prvá kolekcia páči a už zajtra odkryjem druhú v poradí.
Pekný večer praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov