Laserowe Love: Darčeková krabička k narodeniu pre Mareka

11/21/2020 06:08:00 PM

Keď neviete vymyslieť, čo darovať rodičom čerstvého bábätka, mám pre vás nápad. Učite majú kúpené všetko, čo na začiatok potrebujú, takže si nemusíte lámať hlavu nad tým, či kúpite mojkáčika, oblečenie, fľašku alebo dudlík. Môžete krásne zabaliť 10,20 alebo viac eur do rozkošnej papierovej darčekovej krabičky a máte vybavený krásny personalizovaný darček. Moje krabičky obsahujú okrem obálky na peniaze, aj fotečku, venovanie s podpisom a ďalší text, ktorý si želáte (citát, údaje o bábätku po narodení alebo iné). 
Poďte sa pozrieť na krabičku, ktorú som tvorila pre rodičov malinkého Mareka.

Pri obdržaní tohto darčeka najprv obdarovaných zaujme hrkálka na vrchnáčiku, v ktorej sa presýpajú ozdôbky a milý motív s vláčikom okolo celej krabičky.


 
Potom zdvihnú vrchnáčik, krabička "exploduje" a odkryje sa krásne vnútro s 3D detským ihriskom. Na jednej strane uvidia fotku svojho drobca, na druhej venovanie od mojej zákazníčky Kristínky, na tretej Marekov dátum a čas narodenia, váhu a výšku a na štvrtej obálku, ktorá odkryje malý či veľký peňažný dar. Ale priznajte si. Kto myslí na to, koľko peňazí sa v nej ukrýva, keď vidí rôzne ozdoby, hračky a ilustrácie? Tým chcem len povedať, že niekedy sú dôležité takéto detaily viac ako hlavný účel krabičky, a aj preto ich tak rada do detailov zdobím. :)







V prípade záujmu o darčekovú krabičku k akejkoľvek príležitosti ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov