Lexi Design: Zdobený lampášik a vianočné pohľadnice ako bonus

11/17/2020 12:35:00 PM

Po odprezentovaní kolekcií vianočných pohľadníc tu mám pre vás ďalšie príspevky. V tomto príspevku pokračujem vo vianočnej téme a to zdobeným lampášom z lepenkového základu a bonusovou kolekciou vianočných pohľadníc

Poďte sa pozrieť bližšie...

Hi everyone!
Christmas is near and I am creating some pretty projects with wonderful Lexi Design's papers. What a beautiful season, I love it! So I prepared a Christmas post for you for today. I hope you will like it and it inspires you to create something pretty with these Lexi Design's papers and Laserowe Love's chipboards, too.


Lampášik je úžasný typ dekorácie, ktorý mám veľmi rada a u mňa doma ich nájdete hneď niekoľko. Tento lepenkový základ od Laserowe Love som ozdobila papiermi a ilustráciami od značky Lexi Design z kolekcií Cinnamon Christmas, Blooming Lullaby a Mysterious Unicorn.

This lantern is beautiful type of decoration. I decorated it with papers from Mysterious Unicorn collection, illustrations from Cinnamon Christmas collections and chipboards from different winter and christmas collections. I also used interesting embellishments which are used by florists.







Páčila sa mi táto kombinácia papierov a ilustrácií od dvoch značiek z rôznych kolekcií, a preto som pokračovala v tvorbe a vyrobila ďalšie 3 pohľadničky do bonusovej kolekcie Vianočná pieseň. S tou mám ešte plány.

I loved this paper combination so I created 3 Christmas cards, too. I used papers from Mysterious Unicorn collection and illustrations from collections Blooming Lullaby and Cinnamon Christmas.







Majte príjemný deň!
Have a nice day!

 

You Might Also Like

0 komentárov