Laserowe Love: 3D Fotorám v steampunk štýle

11/27/2020 10:24:00 AM

Fotorámy sú podľa mňa jednou z najvýraznejších dekorácií v interiéri a ja osobne na ne kladiem veľký dôraz. Dokonca aj môj snúbenec, takže celý interiér máme zdobený zarámovanými fotografiami a obrazmi. 

A keď sa k tomuto pridá aj 3D efekt, kde môžem fotorám dotvoriť s rôznym scrapbookovým materiálom, tak je to dokonalosť. Biele 3D rámy ste už u mňa videli, ale čierny ešte nie. K tomu sa mi hodil vintage a steampunk štýl ako stvorený pre muža, takže opäť niečo netradičné. Verím, že vás osloví. 


Kolekcia lepenkových výrezov Steampunk Heaven je naozajstné steampunkové nebo a ja som od radosti nevedela, ktoré výrezy skôr použiť, tak som použila z každého trošku - pár žiaroviek, reťazí, ozubených koliesok, hodín aj súčiastok z hodín.
Milujem hodiny a tieto 3D nemajú chybu. S touto kolekciou sa Laserowe Love opäť vyhrali a na projekty v mužských motívoch ich môžem len odporúčať. Aj steampunk štýl ako taký. Naša obývačka ním prekypuje, takže aj ja ako žena som veľká fanúšička.






Ak by vás rámik oslovil, je na predaj a viem ho ihneď odoslať. Fotografia v ňom je ilustračná, s tou to nepocestuje k vám. ;) Fotografia sa dá ľahko vymeniť - stačí ju zasunúť do fotorožkov a je to.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov