Darčeková krabička na peniaze k sviatosti birmovania pre Emku

11/17/2020 01:11:00 PM

Nie každý dievčenský darček musí byť v ružových farbách. Živým dôkazom je darčeková krabička k sviatosti birmovania pre Emku, ktorá mala ísť do modrých tónov. Využila som to a použila papier s motívom hortenzií a ten doplnila o krásne ozdôbky a detaily.

Čipky, kvety, perličky, rámik s rastlinným motívom so zakomponovaným shakerom - to všetko krásne podčiarkne túto dievčenskú darčekovú krabičku.





Mám na výber hneď niekoľko tematických miniatúrok, z ktorých si môžete vybrať tú, ktorá sa vám najviac páči alebo hodí do krabičky.





 Darčekové krabičky z mojej dielne majú u obdarovaných veľký úspech. Pravidelne sa so mnou o reakcie obdarovaných delíte v správach, čo ma neskutočne teší. 

Mám k dispozícii aj referencie na mojej fanpage. Ak ste mali odo mňa nejaký papierový výrobok, budem sa tešiť vašej referencii. Ak plánujete objednať odo mňa, pozrite si verejné referencie od niektorých mojich zákazníkov. :)

Majte pekný zvyšok dňa,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov