Závesná dekorácia: Lapač snov

6/26/2020 11:01:00 PM

Po tom, ako som darovala tento lapač snov vyrobený do kuchyne snúbencovej sesternici, tak náš kút v kuchyni dlho zíval prázdnotou. Akosi nebol čas vyrobiť nový. Ale prišla karanténa, museli sme zostať doma a ja som mala kopec času na tvorenie. A využila som ho aj na tvorbu novej dekorácie - ako inak .... opäť lapača snov. 

Tematika lapača snov sa mi veľmi páči a ako dekorácia je úžasný. Ja som využila materiál od Laserowe Love: MDF základ, papierovú kolekciu First Love (v tejto tematike som si vyrobila aj receptár a celá kuchyňa sa nesie v daných farbách) a lepenkové výrezy rôznych motívov.







Kuchyňu máme vďaka nemu opäť o niečo krajšiu :)
Verím, že sa moja drobná radosť zapáčila aj vám a ďakujem, že ste si klikli na môj blog.
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov