Eco-scrapbooking: Pohľadnica v darčekovej krabičke

6/10/2020 05:23:00 PM

Páči sa mi, že sa snažíte stále prekvapovať svojich blízkych k špeciálnym príležitostiam a dávate im u mňa vyrábať originálne priania. Jedno z takých prianí je práve toto, ku ktorému je aj darčeková krabička. Je to pre pani k jej 40tke a preto to muselo byť romantické a kvietkované. A ja tento štýl zbožňujem, takže som sa skvelo pri tvorbe zabavila.

Na krabičke som zhora vyrobila priehľadnú časť, ktorú som vyplnila ozdobami. Tie sa tam efektne presýpajú.  Pod ňou sa už črtá prianie.





Kvietky, čipky, papierové výrezy, lepenkové ozdoby - úplne všetko pre krásny efekt. Ozdoby som vrstvila a vytvorila aj 3D efekt.









Na ľavej strane zvnútra priania som zakomponovala aj vrecko na peniaze. Na pravej strane je osobné venovanie od zákazníčky.


V prípade záujmu o takýto milý set ma kontaktujte na môj e-mail. :)

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov