Laserowe Love: Fotorámik ku Dňu otcov

6/26/2020 09:38:00 PM

V nedeľu bol Deň otcov a ja som veľmi chcela darovať tatovi obľúbenú spoločnú fotografiu z môjho detstva zaujímavým spôsobom. V balíku od Laserowe Love, ktorý ste mohli vidieť na mojom facebooku a Instagrame, som mala pribalené skvelé MDF základy na rámiky a ďalšie dekorácie .... a tento bol úplne najkrajší.  Veľmi sa mi páči prírodná farba lepenkových výrezov a MDF základov od tejto značky, takže ich málokedy farbím a vždy sa snažím ich krémovú/hnedú farbu podčiarknuť. Tak to bolo aj v tomto prípade.

Nakoľko to mal byť rámik pre muža, tak som si na zdobenie vybrala papiere z kolekcie Vintage Gentelman a lepenkové výrezy hodiace sa k tejto tematike. Otec s dcérou na pleciach je jedna úžasná lepenková ozdoba a som rada, že som si ju ušetrila na túto príležitosť. Rámik som nechcela prezdobiť a radila som sa ohľadom neho aj so snúbencom, ktorý mi pri mužských projektoch vždy rád poradí, aby som to neprehnala a "neprezženštila".




Fotografia je stará cez 25 rokov, takže nápis OLD SCHOOL je na mieste. K tomu ilustrácia vintage fotoaparátu, šróbik a filmový pás....a je to :)


Tak takto som vymyslela tohtoročný darček ku Dňu otcov a musím priznať, že mal úspech, čo ma teší. Opäť som sa utvrdila v tom, aké sú ručne robené darčeky dôležité a keď ešte obsahujú personalizované detaily (ako napr. fotografiu), tak je radosť z nich o to väčšia a o to je ich hodnota vyššia. :)

Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov