Darčeková krabička na peniaze k 1. svätému prijímaniu pre Viktóriu

6/10/2020 04:54:00 PM

Krásny deň prajem!
Teším sa, že sa nariadenia uvoľnili a že sa budú konať prvé sväté prijímania a birmovky, lebo vďaka tomu môžem pre vás aj tento rok tvoriť darčekové krabičky na peniaze.
Pripravila som nové dizajny a mám na výber hneď niekoľko úžasných miniatúrok, o ktoré sa s vami podelím na mojej Facebookovej stránke.


Táto krabička je moja srdcovka, lebo som ju mala možnosť tvoriť z mojej najobľúbenejšej kolekcie. Je jemná, kvietkovaná a obsahuje meno a fotografiu dievčatka, dátum 1. svätého prijímania, milé venovanie od rodičov s bračekom a obálku na peniaze.











Takýto krásny papierový darček na pamiatku a na skrytie peňažného daru ocení naozaj každé dieťa (i dospelý).
V prípade záujmu o výrobu takejto darčekovej krabičky ma neváhajte kontaktovať a spoločne vymyslíme originálny darček s milými detailmi. :)

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov