Vintage Crafting: Challenge 5/2018

10/08/2018 10:25:00 PM

V sobotu bol Svetový deň tvorenia pohľadníc (World cardmaking day), a každá správna scraperka ju určite využila na robenie pohľadníc, keď aj navečer ako ja, lebo predtým bolo milión ďalších povinností :) Tento deň sme na blogu Vintage Crafting rovno spojili s vyhlásením novej challenge a aby to bolo úplne naj, pripravila som pre vás aj DIY návod, ako si urobiť stojančekovú pop-up pohľadnicu ;)

Táto pohľadnica ma úplne očarila, tak som sa o ňu chcela s vami podeliť. A áno, ide aj o to, že podmienkou v challenge je vytvoriť pop-up kartu, takže je to aj pomôcka :)


Túto sadu pečiatok a vyrezávacích šablón som si zaobstarala z e-shopu organizatorka.sk pred pár týždňami a až teraz som sa k nej dostala. Musím sa priznať, že tematika snehových gúľ ma fascinuje a nádherne ukáže s ďalšími vianočnými obrázkami a ozdobami. StudioLight proste vie, čo vyrábať. Minule som si schytila takúto sadu s kvietkami v kvetináčoch a teráriami (milujem ich!!) a teraz toto. Čítajú mi myšlienky :) Maťka mi ich zase číta, keď naskladňuje pečiatky so slovenskými nápismi, lebo tie nemôžu na vianočných pohľadniciach chýbať a už sa teším na tohtoročnú várku s krásnymi typmi písma a obrázkami.


A tu sú už moje hotové vianočné pohľadnice. Urobila som rovno dve. Inak sú to moje prvé tohtoročné vianočné pohľadnice .... už to začína :D








Takto vyzerajú zložené. Paráda, no nie? Vložíte do obálky a pošlete. Obdarovaný si ich zloží a má dekoráciu na poličku :)



Už sa teším na vaše projekty, s ktorými sa zapojíte do challenge. Výhra opäť stojí za to a myslím, že aj tá výzva ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov