Svadobné prianie s obálkou

10/08/2018 09:26:00 PM

Teším sa záujmu o moje svadobné priania, exploding boxy a albumy, a so zákazníčkami vždy vymyslíme niečo nové - iné. Vladka si prosila pohľadnicu na takýto štýl otvárania a ja som sa s radosťou pustila do tvorby, lebo som už také blahoželanie dávno nerobila :) Poďte sa pozrieť, aké svadobné prianie s ručne robenou obálkou som s krásnym materiálom od Laserowe Love vyskladala :)

Kolekcia Be With Me od Laserowe Love sa u mňa dlho neohriala, ale veď ja som to tušila, že to tak bude. Nádherné papiere s romantickým nežným motívom sú na svadbu ako stvorené a vždy sa mi minú ako prvé.



K nim perfektne pasoval ozdobný 3D rámik, do ktorého som vložila mená snúbencov a dátum ich svadby.


Celé prianie som doplnila drobnými ozdobami a detailami. 



Do vrecka išlo Vladkine prianie pre budúcich novomanželov.


Ďakujem, že ste sa zastavili na mojom blogu a prajem krásny večer :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov