Scrapbookové nákupy XVI

10/16/2018 07:47:00 PM

Ahojte! Dnes mám pre vás ďalší z mojich scrapbookových nákupov, kde uvidíte novinky i staronové veci, ktoré sa mi tak zapáčili, že ich nanovo kupujem do zásoby. A dnešný príspevok by som rada zakončila jednou veľmi dôležitou myšlienkou. Prosím prečítajte si ju :)

Áno áno, ďalšia papierová stavebnica. Akoby som ich nemala už dosť. No nemám a táto je z úplne novej kolekcie Winter Days v bielo-hnedo-bordových tónoch! Na obrázku je krásna a naživo 100x krajšia.


Vianočné pohľadnicovanie by sa nezaobišlo bez originálnych pečiatok so slovenskými nápismi, ktoré nájdete len u organizatorka.sk (v tejto kategórii). Stále nové dizajny, nápisy a čo je dôležité - sú to pečiatky, ktoré využijú aj nescraperky, dokonca sú skvelé pre deti a sú kvalitné, čiže na celý život.


Mám doma riadnu zásobu lepenkových výrezov od Laserowe Love, ale nejaké mi chýbajú, takže som ich musela hneď hodiť do košíka. Veď si predstavte, koľko krásy urobí v exploding boxe vláčik s koľajnicami, košík s kvetmi, bicykel a iné. A to ste ešte nevideli shakery, vianočné výrezy a podobne :)



A nakoniec spomeniem darček, ktorý nám zaslala značka Laserowe Love. Porozdávali sme ich dievčatám v tombole a jedno balenie sa ušlo aj mne, aby som vyrobila niečo pekné a inšpirovala vás k tvorbe, takže sa máte na čo tešiť. Je to rozkošná kolekcia Artic Sweeties, s ktorou som už pracovala a nájdete ju v niektorom z mojich predošlých príspevkov.


A na záver mám na vás jednu prosbu.

Ak tvoríte, prosím podporujte :
* miestne obchodíky a slovenské eshopy, ktoré pre vás krvopotne zoháňajú nový materiál od kvalitných zahraničných značiek, ktorý ich spolu s poštovným stojí nemalé peniaze
* ľudí, ktorí tvorenie milujú a preto sa tým živia a vidno to na ich práci každý deň
* ľudí, ktorí vám dávajú cenné rady a tipy na tvorenie a jediné, čo od vás žiadajú je nákup u nich
* ľudí, ktorí sú kreatívni, vymýšľajú, čím vás prekvapiť a nepriživujú sa na nápadoch iných

Akosi sa rozmohlo kopírovanie produktov (resp. scrapbookového materiálu) a tiež lacný predaj NEkvalitných produktov zo zahraničia. Všímajú si to aj scraperky z okolitých štátov a upozorňujú na to napr. prostredníctvom Facebooku. Kvalitné veci nie sú úplne lacné a je to v poriadku, podľa toho sa pozná kvalita. Niekto ich musel vymyslieť, navrhnúť, zohnať materiál, vyrobiť, zabaliť a spropagovať. A to som pár menších, ale tiež dôležitých, krokov vynechala. Ak je niečo prehnane lacné, tak to okrem nekvality znamená aj to, že výrobca nebol poriadne odmenený a možno to ani nevymyslel, alebo sa to vyrába v takých neskutočných masách, že o originalite produktu sa nedá ani hovoriť. Robiť si srandy z nezaplatenej detskej práce je aké jednoduché a pritom ju mnohí podporujú. 
Podporujme našich slovenských podnikateľov, lebo to oni sa nám neustále venujú, sú tu pre nás pomaly nonstop, aby nám poradili, zaujíma ich naša tvorba a zlepšovanie sa v nej. Potraviny nech sú potravinami, hračkárstva nech sú hračkárstvami, domáce potreby nech sú domácimi potrebami  .... tam kvalitný scrapbookový materiál nenájdete. Rovnako ako ho nenájdete na nemenovaných zahraničných stránkach, kde sú ceny nízke a poštovné žiadne. Trochu podozrivé, nie? 

Hľadajte scrapbookový materiál tam, kde k nemu dostanete slovenský návod, kde vám predajca rád vysvetlí, ako sa s ním pracuje, kde nájdete nápady a inšpirácie na tvorenie a kde sa môžete bez problémov obrátiť s problémom či reklamáciou. Lebo to sú naozajstné obchody a naozajstní ľudia, ktorí sú tu pre vás a potrebujú, aby ste tu aj vy boli pre nich. :)
A ja obdivujem takéhoto naozajstného človeka s naozajstným obchodom, ktorým je Maťka Valešová (organizatorka.sk), a preto hrdo môžem povedať, že svoj materiál nakupujem u nej a vždy mi dodá krásny tovar, ktorého značku i pôvod poznám a viem, že z neho môžem vyrábať kvalitné výrobky pre svojich blízkych i zákazníkov. 

Ďakujem, že sa trocha zamyslíte nad mojimi slovami a či sa vás týkajú či nie, budete pracovať na podpore slovenských podnikateľov, slovenských e-shopov a materiálu so značkou :) Môžete to ukázať napr. fotografiou nákupu na Instagrame s hashtagom #podporujemslovenskychpodnikatelov či #podporujemslovenskyscrapbooking. :)

Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov