Scrapbookové nákupy XIV

8/12/2018 07:04:00 PM

V piatok som sa zastavila pomáhať Maťke Valešovej (majiteľka e-shopu organizatorka.sk) pripravovať tvorivé balíčky a ďalšie potrebné veci na Papierový maratón v jej vzorkovni a ... veď viete ako to je, keď prídete do cukrárne :D Hneď musíte nejaké zákusky ochutnať a ďalšie si vziať domov na neskôr. Takže som si poprezerala krásne vecičky a niektoré z nich aj vzala domov ;)

Ako som už spomínala, levanduľová tematika je veľmi obľúbená u mňa osobne, ale aj u blízkych či zákazníkov, tak som si vzala do zásoby ďalšie papiere z kolekcie Scent of Lavender od Pion Design. Už som ich nakupovala asi štvrtýkrát a možno aj nie posledný :) K nim som pridala biely papier s bodkovanými vypuklinkami 30x30cm, sadu pergamenových papierov (tzv. vellum) a acetátovú fóliu, ktorá je skvelá na hrkálkové pohľadnice, ktoré rada vyrábam najmä na detských pohľadniciach.


Minuli sa mi lepenkové foťáčiky, okrajové bordúry a 3D mladomanželia na moste, tak som hneď siahla aj po týchto lepenkáčoch.


Ale najväčšiu radosť mi urobili novinky. Tie som si chcela pochytať a popozerať :) Vybrala som si z nich fantastický blok s hárkami obrázkov od StudioLight. K nemu samozrejme 3D obojstrannú lepiacu pásku a extra silnú obojstrannú pásku, ktoré sa mi zídu pri tvorení s ním.


Tento blok je trocha iný ako klasické stavebnice, lebo obsahuje 8 ks A4 papierov a 8 ks A4 hárkov obrázkov a časti obrázkov, ktoré sa dajú skladať na seba a vytvárať tak 3D efekt. Je to novinka, ktorá sa dá využiť nielen pri tvorbe pohľadníc, ale aj zápisníkov či albumov. Zase perfektný nápad od StudioLight.



A nakoľko je už august, tak treba riešiť vianočné tvorenie. Áno, čítate dobre. :D Výrobcovia materiálu už dávajú von vianočný tovar a zahraničné scraperky sa chytajú. Tak som neodolala ani ja a zaobstarala som si na začiatok 2 papierové stavebnice na výrobu vianočných pohľadníc. Síce som skôr októbrovo-novembrový tvorca vianočných projektov, ale tento rok som plánovala začať skôr tvoriť na Vianoce, aby som stihla všetko potrebné (napr. vyrobiť pohľadnice pre blízkych, dodať pohľadnice do predajne Garden Concept a podobne), nakoľko mám isté plány v súkromí, ktoré mi zaberú dosť času posledné mesiace tohto roka :) 


Všimla som si, že názvy na stavebniciach sú rovnaké ako minulý rok, ale obrázky sú zmenené. Takže ak by ste si tiež chceli zaobstarať napr. minuloročnú kolekciu Winter Feelings (moja naj z minulého roka), nemusíte sa báť, že bude úplne rovnaká aká bola v ponuke minulý rok. Tematika a motív je rovnaký, ale výrobca sa snažil zmeniť kompozíciu na pohľadniciach aj obrázky. A bude aj nová kolekcia Winter Trails s tmavomodrými papiermi a elementmi, čo bude tiež pecka.


Na blokoch môžete vidieť nápis FOIL, lebo obsahujú pofóliovaný povrch na ozdobách. Je to krásny efekt, ktorý ešte podčiarkne slávnostnú vianočnú atmosféru. Jedna má striebornú fóliu a druhá zlatú.


Malú radosť som si urobila sadou týchto  roztomilých vyrezávacích šablón, ktoré sa dajú použiť na viac spôsobov a 3 z nich som vám hneď aj odfotila. Bude to skvelá pomôcka pri tvorbe! :)








S nákupom u organizatorka.sk som ako vždy maximálne spokojná a idem sa pustiť do tvorenia ;) Čoskoro sa s vami určite podelím o projekty vyrobené s pomocou tohto materiálu.
Krásny zvyšok nedele praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov