Technika watercoloring

8/15/2018 12:57:00 PM

Tak veľmi som sa jej bránila až som sa jej neubránila. Technika watercoloring ma dostala už dávno, veď je trendy už aspoň 3 roky, ale doteraz som s ňou netvorila. Len som ju obdivovala, využívala v grafike pomocou zakúpených pozadí, ale ruky som si s ňou nešpinila. Až mi dala jedného pekného júlového dňa Maťka z organizatorka.sk zadanie, z ktorého som nemohla vycúvať a mohli ste ho vidieť v tomto príspevku :D

Takže takto som sa celý večer po práci hrala - s farebnými pečiatkovacími poduškami Distress Ink a vodou. Výzva je výzva a musela som ju prijať, ale nakoľko som s touto technikou nemala praktické skúsenosti, tak som skúšala. Treba stále skúšať niečo nové a veru, som rada, že som sa do toho pustila. Okrem pohľadnice do challenge som vytvorila aj tieto ďalšie, ktoré som o trochu viac dozdobila, ale náročky som to nepreháňala, aby vynikol nafarbený papier. Pracovala som iba s Big Shotom + embossovaciu kapsu a vyrezávacie šablóny a slovenskými nápisovými pečiatkami. Na fotkách môžete vidieť ešte čipku, flitre a perličky, ale naozaj iba v malom množstve, aby to bolo niečo iné ako bežne tvorím, ale zároveň stále moje.
Prvá pohľadnica je detská - prianie k narodeniu dieťatka a ďalšie dve sú univerzálne, skvelé pre ženu, aby jej vyčarili úsmev na tvári ;)







Túto techniku sa rozhodne oplatí vyskúšať, respektíve v nej aj tvoriť, lebo je naozaj okúzľujúca. Moje projekty sú začiatočnícke, takže pozrite si ďalšie prepracovanejšie projekty v tejto technike napr. na blogu Vintage Crafting a uvidíte, aké rôznorodé je jej využitie.
Krásny zvyšok týždňa vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov