Vintage Crafting: Challenge 4/2018 - klasické trio

8/03/2018 04:12:00 PM

Začiatok augusta okrem vysokých teplôt priniesol aj novú challenge na blogu Vintage Crafting. Tentokrát ju vymyslela Maťka a poriadne sa pri nej zapotíte :D Súdim to podľa toho, že aj náš dizajn tím sa zapotil, ale je pestrofarebná a veľmi kreatívna, tak poďte na to ;)

Celé podmienky a úžasnú výhru v challenge, ako aj inšpiratívne projekty dizajn tímu nájdete v tomto príspevku :)


Tak toto bola pre mňa výzva s veľkým V. V minulosti som farby skúšala, ale nebolo to úplne pre mňa, páči sa mi čistá papierová tvorba, ale teraz som mala pre čitateľky blogu Vintage Crafting pripraviť nejakú inšpiráciu, tak som sa pustila do toho ;) Vyskúšala som menšie čarovanie s pečiatkovacími poduškami. Klamala by som, keby poviem, že som sa aj netešila. Podľa jedného z týchto Maťkiných návodov som si vytvorila fľakaté pozadie a bavilo ma to, lebo je to zase niečo nové a trochu iné. :)




Pohľadnica nie je ani zďaleka dokonalá, ale teším sa, že som túto techniku vyskúšala a určite to nebolo naposledy. Určite to vyskúšajte aj vy a zapojte sa do našej challenge. Okrem toho, že sa zabavíte pri tvorení, môžete vyhrať perfektnú cenu a koncoročnú odmenu ;)
Krásny víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov