Vintage Crafting: Challenge 3/2018

6/05/2018 07:05:00 PM

Na blogu Vintage Crafting bola včera vyhlásená nová tvorivá výzva a cena je taká lákavá, že to naozaj musíte vyskúšať. Ale najprv sa treba prelúskať podmienkami a podľa nich vytvoriť niečo originálne. Aké sú podmienky a čo som pre inšpiráciu vytvorila ja? Čítajte ďalej ;)

Celú tematiku a podmienky challenge vymyslela Daniela a vymyslela to úplne super. Pre zaradenie sa do challenge musíte vytvoriť nový jedinečný projekt, kde použijete pečiatku a lepenkový výrez z e-shopu www.organizatorka.sk. Ale aby to nebolo také jednoduché, ale zároveň, aby ste vyskúšlai niečo nové, lepenkový výrez upravte farbami, sprejom, horúcim embossingom alebo farebnou poduškou.


Ja som si na inšpiráciu pripravila albumík vo formáte A6. 

Na jeho výrobu som potrebovala:
(ten môj je z kolekcie Love in Bloom od značky Piatek 13)
* vnútorné listy / narezané papiere
* kvety vytvorené pomocou penovej hmoty - foamiran
* papierové ozdôbky vyrezané na stroji Big Shot pomocou vyrezávacích šablón
 




Lepenkový balón  sa skladá z 2 častí a ja som tú vrchnú časť upravila so zlatistým trblietavým práškom pomocou horúceho embossingu. Krásne vynikol, čo poviete? :)



Celé znenie challenge, podmienky, výhru aj ostatné inšpirácie od členiek dizajn tímu si môžete pozrieť v tomto príspevku na blogu Vintage Crafting ;)
Verím, že si nájdete čas a zapojíte sa do challenge. Už sa teším na vaše projekty!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov