Poďakovania pre pani učiteľky v materskej škôlke

6/13/2018 08:44:00 PM

Rodičia predškolákov v nemenovanej škôlke (aby to bolo prekvapko :)) si v našej firme BEST FOTO objednali hrnčeky s originálnou potlačou pre pani učiteľky a kamarátka, ktorá k týmto rodičom patrí, sa hneď na mňa obrátila aj s prosbou o scrapbookové poďakovania, ktoré spolu s hrnčekmi odovzdajú. Jasné, že som neváhala ani chvíľku :)

4 kusy rovnakých hrnčekov + 4 kusy rovnakých poďakovaní = osobné darčeky pre 4 milé pani učiteľky, ktoré sa s láskou pár rokov starali o detičky, z ktorých budú od septembra prváčikovia

Pri tvorbe som pracovala s nádhernou kolekciou Hello Beautiful od značky Piatek13, bielym perleťovým papierom, papierovými ozdôbkami vyrezanými na mojom X-presse pomocou vyrezávacích šablón (kvietky, lístky, motýliky) a drobnými ozdobami ako napr. samolepiace perličky, bakers twine šnúrka, flitre a drobné lepenkové výrezy. Jednotlivé kvietky som vytvarovala pomocou tvarovacej súpravy a navrstvila na seba. Materiál a pomôcky mám klasicky z e-shopu www.organizatorka.sk.





Verím, že pani učiteľky budú z darčekov dojaté a budú im robiť radosť ešte dlhé mesiace. :) Myslím, že je dôležité ukázať vďaku pani učiteľkám/pánom učiteľom, lebo bez nich by to nešlo. Určite mi každý z vás potvrdí, že sú veľkou súčasťou našich životov do cca 25tich rokov a vo veľkom ich ovplyvňujú. :) 
Pekný večer praje 
Kristína

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Srdečne pozdravujem, mam záujem o 2ks takýchto pohľadníc, cena a časová dostupnosť?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň, pri objednávke menšieho počtu kusov (2ks) je cena 4,50eur vrátane DPH. Časovo je to na 2-3 dni +odosielanie k Vám 1 deň cez poštu. V prípade záujmu sa mi neváhajte ozvať na môj email a dohodneme detaily cepcekova.kristina@gmail.com :) Ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť