Scrapbookové nákupy XII

5/27/2018 02:05:00 PM

V e-shope organizatorka.sk pribudli za posledné týždne krásne novinky, ktoré som si nemohla nechať ujsť. Z ponuky som si vybrala jedinečný materiál, ktorý sa mi bude skvelo hodiť do tvorby. Veď poďte sa naň pozrieť :)

Značka UHK Gallery vytvorila 2 nové kolekcie papierov. Jedna nesie názov Wabi-Sabi a druhá Terra Icognita. Obe sú v krásnych prírodných farbách s prírodnými obrázkami (rastliny, vtáky, zvieratká), ale tentokrát som si nezaobstarala obidve, ale len tú "farebnejšiu" Wabi-Sabi. Krásne modro-tyrkysovo-biele spojenie ma zaujalo a ešte si premyslím, ako túto sadu využijem - určite na nejaké botanické priania. 
Ak si plánujete vytvoriť letný album, prípadne turistický denník/album, tak vám určite odporúčam obe z týchto sád. Spomienky vo forme zápiskov a fotografií z túry úžasne doplnia obrázky ježkov, rýb, vtáčikov a flóry.



V poslednom období veľmi rada sucho embossujem - pomocou môjho stroja (X-press či Big Shot) a embossovacích káps. Embossujem pohľadnice, svadobné oznámenia a detaily na ďalších projektoch. Priznám sa, že aj mamine do školy (mamina je vychovávateľka) pomáham sem-tam urobiť niečo zaujímavé a práve tento embossing je veľmi obdivovaný. Aj ku Dňu matiek sme spoločne pripravili deťom základy pohľadníc, kde sme vyembossovali kvetovaný rámik, natlačili pečiatkové nápisy (Si jednoducho úžasná) a prilepili pár samolepiacich kamienkov. Deti boli nadšené a tieto základy doplnili svojím venovaním. Mamičky sa z toho tešili tiež :) Aj pre toto si myslím, že scrapbookové tvorenie je skvelým spestrením pri práci v družine a pomôcky ako napr. Big Shot by mali byť nutnou výbavou škôl. 
No ale k veci ... svoju zásobu káps som si doplnila o motív hviezdičiek a písma. Chcete vedieť, aký text je na tej textovej kapse? Je to citát z Biblie o láske v anglickom jazyku (Láska je trpezlivá ...). O pôvod textu mi nešlo, páčila sa mi kapsa s motívom, ale tým, že sa jedná o citát o láske, tým väčšie sympatie u mňa má. ;)


Posledné kúsky z nákupu boli 3D samolepiaca penová páska a obľúbené tekuté perličky/enamelky. Mám ich doma už zopár, ale asi vám ani nemusím hovoriť, že sa neustále striedajú len odtiene bielej (biele enamelky, priehľadné perličky, perličky v perlovej farbe) a tento nákup nie je výnimkou. Bola som zvedavá na ospevovanú značku týchto perál - NUVO od Tonic Studios. Vybrala som si farby - trblietavá biela (Glitter Drops White Blizzard) a polopriehľadná biela (Crystal Drops Morning Dew). Sú krásne a dokonca vo väčšom balení (30ml), ako som mala pôvodne od značky Dovecraft (20ml) z tohto istého e-shopu. Takže mi dlhšie vydržia, super! :)

Ak nemáte s tekutými perličkami skúsenosť a neviete čo to je, tak vysvetlím. Je to tekutá farebná hmota v tubičke, ktorú vytlačíte na papier či iný povrch. Jej veľkosť môžete korigovať - od vytvorenia malej perličky až po veľkú. Po jej vytvorení poklepete po spodnej časti papiera, na ktorý ste ju vytlačili, aby sa pekne usadila a vytvorila dokonalú perličku. Následne ju necháte niekoľko minút vyschnúť a je to hotovo. 
Tekuté perličky/enamelky vám umožnia vytvoriť krásne a originálne 3D ozdoby na scrapbookové stránky, pohľadnice a mixed media projekty. Môžete s nimi nielen robiť enamelové bodky v rôznych veľkostiach, ale aj kresliť, písať, vyfarbovať, miešať farby apod. Na papieri držia samé, ale môžete si ich vyrobiť aj do zásoby, ak ich použijete na nepriľnavý papier (napr. zo samolepiek) alebo na sklo. Fľaštička má tenký aplikátor, ktorý uľahčuje ich presné nanášanie na papier. Prácu s týmito perličkami ukazuje aj výrobca v tomto videu :)

Výhody oproti klasickým samolepiacim perličkám sú nasledovné: 
* môžete si vytvoriť rôzne veľkosti
* z jednej tuby vytvoríte viac ako 600 perličiek
* táto fľastička je super skladná

Nevýhody oproti klasickým samolepiacim perličkám sú nasledovné: 
* je tam potrebná doba schnutia, aby perlička stvrdla


Teším sa z noviniek a dnešnú nedeľu strávim scrapovaním, pri ktorom samozrejme nebudú chýbať :)
Príjemnú tvorivú nedeľu vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov