Vintage Crafting: DIY Pohľadnica pre pani učiteľku/pána učiteľa

6/14/2018 08:02:00 PM

Pomaly, ale isto sa blíži koniec školského roka a tie tvorivé mamičky, čo majú doma škôlkarov alebo školopovinné deti, už určite vymýšľajú, ako sa poďakujú pani učiteľkám/pánom učiteľom za ďalší školský rok, počas ktorého sa starali o vaše ratolesti 🙂 A ako najlepšie viete, ručne vyrobené darčeky potešia najviac 😉

Ja som si pre vás pripravila inšpirácie na dve štvorcové pohľadnice, ktoré som vytvorila z krásnej novej kolekcie papierov Wabi-Sabi od UHK Gallery. Aby ste videli, aké sú tieto papiere univerzálne, vyrobila som jednu ženskú pohľadnicu pre pani učiteľku v tyrkysových odtieňoch a jednu mužskú pohľadnicu pre  pána učiteľa v modrých odtieňoch.
Ukážky jednotlivých krokov tvorby ako aj zoznam materiálu od www.organizatorka.sk nájdete v mojom príspevku na blogu Vintage Crafting :)






Tu sú ukážky hotových pohľadníc. Ak chcete vedieť, ako na ich tvorbu, kliknite SEM :)






Ďakujem za navštívenie môjho blogu,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov