Svadobná darčeková krabička S&R

6/27/2018 10:09:00 PM

Darčekové krabičky na peniaze teraz naozaj letia a zákazníci sú stále kreatívnejší pri svojich požiadavkách. Toto bola ale jedna z tých zákaziek, kedy som mala voľnú ruku a mohla som sa vyhrať do sýtosti :) A takto to dopadlo ...

Áno, zase som skončila pri týchto farbách - ružová, maslová, marhuľková. Akonáhle mám sama siahnuť po papieroch, tak hneď sú romantické ružové. Tieto sú od Galerie Papieru a odkladala som si ich na niečo špeciálne a presne tu som cítila, že ich mám vytiahnuť a rozstrihať :D



Vrchnáčik je jemný a vcelku jednoduchý, ale efektný. Nechcela som ho príliš prezdobiť, aby vynikol vzor na papieri a kvietky ho len ďalej dotvorili. 



A tu je vnútro krabičky. Na každej jeho "padavej" stene je priečinok na peňažný dar spolu s nápisom, na čo sú peniaze určené.


A úžasným ústredným 3D mini projektom je tento altánok s mladomanželmi. Je ťažké ho zohnať a zatiaľ som mala doma len 2 kúsky (už sú fuč), ale vyzerá nádherne a sem mi skvelo zapasoval.




Ďakujem, že ste sa zastavili na mojom blogu a keď budete chcieť niekoho blízkeho potešiť podobnou darčekovou krabičkou (k svadbe, narodeniu bábätka, jubileu a podobne), neváhajte sa mi ozvať na môj e-mail :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov