Vintage Crafting: DIY Minimalistické papierové ozdoby

5/01/2017 07:15:00 PM

Všade, kam sa pozriem, vidím minimalizmus. Je moderný, posledné roky extra trendy a čo je pre mňa a iné scraperky najdôležitejšie – krásne sa dá využiť aj v scrapbookingu. Kto je minimalista, ten priveľmi nezdobí, ale zato prichádza na nové zaujímavé nápady, ako s týmto štýlom pracovať, aby bol neokukaný a neobyčajný. Ja som si pre čitateľov blogu Vintage Crafting pripravila DIY návod na asi najjednoduchšie a najminimalistickejšie papierové ozdôbky, aké som kedy robila :) 
Na výrobu takýchto dekorácií potrebujeme naozaj minimum vecí: papier, washi pásku, Big Shot (X-press alebo Mini Trouvaille) s vyrezávacími šablónami, dierovaciu súpravu a niť.
Nafotila som pre vás celý 5-krokový ultra rýchly postup a nájdete ho v tomto príspevku na blogu Vintage Crafing.



Takéto ozdôbky môžeme zavesiť na rastliny, ktoré máme doma. Či už na listy kvetov v kvetináči alebo na naaranžované konáriky vo váze. Je to svieže spestrenie domova :)






 Príjemné tvorenie a veľa nových nápadov pri tejto drobnej technike vám praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov