Scrapbookové nákupy II.

5/31/2017 10:38:00 PM

Čo tak si urobiť radosť? 
Vďaka tejto myšlienke (ktorá vždy zaberie :D) začalo moje zbesilé hádzanie scrapbookového materiálu a pomôcok do košíka v e-shope www.organizatorka.sk. A uchmatla som si veru super veci, tak vám ich dnes ukážem :)

 Ryhovacie podložky sú skvelá vec, keď si potrebujete vyrobiť obálky, taštičky, exploding boxy a iné papierové srandy. Ja som používala len knihársku kosť, pravítko, ceruzku a bolo. A pravdupovediac, pomôcky ako podložky treba šikovne skladovať, aby sa nepoškodili a boli po ruke, a to ja už v mojej izbe nemám kde. Ale .... podľahla som. Tu je ryhovacia podložka č. 1. Pomocou nej preryhujem obálky, zosekám, čo na obálku nepatrí a zaoblím rohy. Rýchle, šikovné a návykové. Je v inchoch aj v centimetroch, takže sa s ňou spriatelí každý. 


Moje pravítko už nie je to, čo bývalo a preto som ho musela nahradiť novým, celokovovým najlepšie.
Štvorcové prešívané šablóny sa pridali k tým kruhovým, ktoré mám a s ich pomocou sa budú dať tvoriť zaujímavé detaily na projektoch.


Doplnenie zásob kvietkov ....


... a foamiranu. Chcem vyskúšať tvoriť farebnejšie foamiranové kvietky a lístky k nim. Ako sa takéto kvietky tvoria, si môžete prečítať v mojom príspevku tu.



Keď má UHK Gallery novú kolekciu papierov, ihneď, ako je to možné, ju musím mať doma. Tentokrát sú to dve. Úžasne-preúžasná tyrkysovo-béžovo-hnedá kolekcia Aquarius aj s obrázkami! A nemenej úžasno-preúžasná ružovo-hnedo-béžová kolekcia Wedding Morning. Z tej sa už chystám tvoriť svadobný album a knihu hostí - je na to ako stvorená :)



To je všetko z mojich scrapbookových radostí v podobe nákupu krásneho materiálu a teraz ho musím ísť všetok spotrebovať ! ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov